فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
head>

ابزار وبلاگ

خداحافظ بچه ها

امیر افجار

عاشقان امیر افجار

سلام بچه ها.....امروز خیلی ناراحتم!

دلم براتون خیلی تنگ می شه.........

نه نترسید وبمو نمی خوام ببندم

فقط 3 هفته نمیام که آپ کنم و نظراتونو تایید کنم

وای بچه ها دلم خیییییلی گرفته


به همین مناسبت می خوام از چندنفر که به من خیییییلی کمک کردن تشکر کنم

1:از تمام دوستانی که میان وبم و نظر میدن واقعا ممنونم از تمام شما ببخشید اگه

اسم به اسم نمی گم چون تعدادتون خیییییلی زیادهولی بدونید تمام شما رو می

شناسم و از تمامتون تشکر می کنم(گلناز جونم.غزل جون.الناز جون.شیما عزیزم و.........)

2: از تمام کسانی که عضو این وبلاگ هستید واقعا ممنونم

 

3:از یه نفر که همیشه و هر روز به یادش هستم و مثله یه رفیق نیمه راه بود می خوام

یه تشکر خییییلی بزرگ کنم.... آرام یا ستایش عزیزم ....آرام جان هیچ وقت فراموشت

نکردم برعکس دلم برات یه ذره شدهازت می خوام اگه میای وبم بیای و برام نظر

بذاری چون دلم برات یه ذره شده..................

 

4:مریم یا ماری جون عزیزم....مریم جونم مرسی از این همه محبت که به من داری

خییییلی دوستت دارم عزیزم  و همیشه با خوندن نظرات خوشحال میشم...مریم جون

تو از اونجایی که عضو وبم هستی ازت میخوام که تو این مدتی که نیستم خبر های

جدید امیرو برام بذاری تا من وقتی برگشتم تاییدشون کنم . (البته اگه دوست داشتی)

اگه  از امیر تو این مدت آهنگ یا ویدیویی اومد بیرون لینکشو با پیکوفایل برام بذار ...بچه

می خوام هر کی داره اینو می خونه یه دست برای مریمم بزنه..

آهان راستی تمام دوستانی که عضو وبم هستید اگه لطف کنید و خبرای جدید امیرو

برام بذارید (آهنگ .ویدیو.پیام.عکس و..........)خیلی ممنون میشم و قول می دم وقتی

برگشتم جبران کنم

حالا می خوام اینارو برای افراد حسودی بنویسم که سعی می کنن منو اذیت کنن:

این می گم برای همتون من بیشتر از اون چیزی که فکر کنید با امیر در ارتباطم پس

لطفا انقدر نظر های الکی و چرت ندید

دوستای گلم دوست دارم وقتی برگشتم کلی نظر ببینم پس تا وقتی که نیستم بیاید و

کلی نظر برام بذارید تا وقتی برگشتم خوشحال شم

 

مرسی از همتون می بوسمتون

خیییلی دوستتون دارم

خداحافظی سخته اما چه میشه کرد!

 

 

 

 

 

                                 

 

 



نظرات شما عزیزان:

aram
ساعت22:51---13 شهريور 1391
سلام گلم منم دلم برات تنگ شده بود الان هم اومدم

خیلی دوست دالم اجی جونم
پاسخ:manam doset daram kojoloo e man *


شادی
ساعت15:14---7 شهريور 1391
سلام عزیزم خوبی ببخشید عزیزم یه مدت نبودم پاسخ:شادی 2 ماه نیودی کجایی دختر؟! عزیزم وبمو که نمی خوام ببندم!!!

مهرناز
ساعت15:13---7 شهريور 1391
زود برگرد آپ کن
پاسخ:مهرناز! باشه گلم


عسل
ساعت15:12---7 شهريور 1391
دلم برات تنگ میشه پاسخ:ای شیطون! باشه حتما عزیزم

سایه
ساعت15:11---7 شهريور 1391
هر جا هستی خوش باشی پاسخ:فدات سایه جوووونم

پری
ساعت15:10---7 شهريور 1391
دلم تنگ میشه پاسخ:برای من یا امیر؟!

aram
ساعت15:08---7 شهريور 1391
سلام صدف جوووووووووووووون خوبی دلم برات تنگ شده بووووووووووووووود



mary joooooon
ساعت13:08---30 مرداد 1391

عااااااااااااااااااااااااشقتم دوست و عگشه خودمییییییییییییییییییی
ولی صدف...چندرووووووووووزه از ستایش خبر ندارم وب هم نیومده هروقت تونستم گیرش بیارم حتمنه حتما میگم بیاد جمله های قشنگتوببینه
خیلییییییییی دوستت دارم
هرجامیری خوش باشی منتظرتم بای...

 پاسخ:سلام عزیزم.....فداتشم گلم .................منم خییییییلی دوستت دارم راستی اگه تونستی خبرای جدید امیرو برام بذار....مرسی عزیزم

 

 



غزل
ساعت23:22---28 مرداد 1391
میری مسافرت؟پاسخ:نه

الناز
ساعت23:21---28 مرداد 1391

اخی عزیزم لطف داری
زود برگرد باشه؟

پاسخ:باشه عزیزم



گلناز
ساعت23:21---28 مرداد 1391

مرسی عزیزم ولی دلم برات تنگ میشه بی معرفت

پاسخ:منم دلم برات تنگ میشه عزیزم!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 28 مرداد 1391برچسب:,سـاعت 22:5 نويسنده _
яima